Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Dostava

Pozdravljeni in dobrodošli na strani za informacije o dostavi in dostavi! Tukaj se lahko seznanite z koristnimi informacijami o pogojih dostave naših izdelkov

Pozdravljeni in dobrodošli na strani za informacije o dostavi in dostavi! Tukaj se lahko seznanite z koristnimi informacijami o pogojih dostave naših izdelkov Svoje izdelke lahko kupite na spletu in jih poiščete v naši trgovini ali jih pošljite neposredno na svoj prag. Dostava je brezplačna pri nekaterih naročilih. Uporabljamo najboljše prevoznike v podjetju, da zagotovimo pravočasno naročilo. Na strani Secure Checkout boste videli opis vašega predmeta, ceno in čas dostave. Kjer je na voljo, lahko za vsako postavko v vašem naročilu izberete hitrejši način dostave za dodatno plačilo. Časi dobave se razlikujejo glede na vaš izbran naslov dostave, razpoložljivost vaših predmetov in čas dneva, ko oddate naročilo.

Strošek

Servis                                                                                 Lokacija                                                Datum dostave                                               Cena po pošiljki

Pošiljanje preko hitre pošte GLS  *Standard*Slovenija1-2 dni  Ponedeljek – Petek€   5,00
Pošiljanje preko pošte SlovenijeSlovenija1-2 dni Ponedeljek – Petek€   5,00
Pošiljanje preko GLS brez odkupnineHrvaška2-3 dni Ponedeljek – Petek€   12,90
Pošiljanje preko GLS z odkupninoHrvaška2-3 dni Ponedeljek – Petek€ 15,00
TNT pošta Service Vrednost naročila ( 20 € ali  manj)UK in vse  EU države2-3 dni Ponedeljek – Petek€ 25,00
TNT pošta Service Vrednost naročila 80 € ali več)UK in vse EU države1-3 dni  Dostava  7.30am – 5.30am Ponedeljek – Petek€ 25,00
Dostava skuterja ali freze (LUEN dostava)Dostava izključno  po  Sloveniji1-2 dni  Ponedeljek – Sobota€ 60,00

Brezplačna dostava

Brezplačna dostava ni na voljo. oz. je  posebej označena za določene  promocijske izdelke!

Pogoji poslovanja

      • Splošno o spletni TRGOVINI LUEN.SI

        Naša Spletna stran LUEN.SI je nastala iz razloga približati naše proizvode slovenskim uporabnikom po čim bolj dostopnih poštenih cenah v Sloveniji. Splošni pogoji spletne trgovineLUEN.SI) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-) Izbrane izdelke lahko preprosto naročite preko spletne strani: www.luen.si v lasti podjetja LUEN skupina d.o.o., Predilniška cesta 16, 4290, Tržič. Za nakup je potrebna registracija oziroma prijava kot gost.Z registracijo obiskovalec postane uporabnik v si s tem pridobi pravico do nakupa. Po oddanem naročilu prejmete DSL v nekaj dnevih po naročilu. Če kakšnega izdelka ni na zalogi , vas obvestimo o spremembi naročila. Podjetje LUEN skupina d.o.o., si pridržuje pravico podaljšati dobavne roke v primeru, da izdelka ni na zalogi ali logističnih težav.

      • NAROČANJE

        Izbrane izdelke lahko preprosto naročite preko spletne strani www.luen.si v lasti podjetja LUEN skupina d.o.o., Predilniška cesta 16, 4290, Tržič. Za nakup je potrebna registracija oziroma prijava kot gost.Z registracijo obiskovalec postane uporabnik v si s tem pridobi pravico do nakupa. Po oddanem naročilu prejmete DSL v nekaj dnevih po naročilu. Če kakšnega izdelka ni na zalogi, vas obvestimo o spremembi naročila. Podjetje LUEN skupina d.o.o.,si pridržuje pravico podaljšati dobavne roke v primeru, da izdelka ni na zalogi ali logističnih težav. Če imate vprašanje o stanju svoje pošiljke lahko pošljete sporočilo na elektronski naslov (narocila@luen.si) ali pokličete na telefonsko številko 05 90 56927 delek naročila. Dostavnemu podjetju ob prevzemu poravnate kupnino za poštnino. Zaradi plačila po povzetju vam bo pošta zaračunala provizijo za prenos kupnine po veljavnem ceniku pošte, neodvisno od podjetja LUEN skupina d.o.o.

      • NAROČILO-POGODBA

        Kupoprodajna pogodba med LUEN skupino d.o.o.) in kupcem je v spletni trgovini luen.si, sklenjena v trenutku, ko luen.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca) kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku LUEN). Kupec naročilo odda s klikom na gumb “S klikom tukaj oddajte vaše naročilo se kupec strinja z obveznostjo plačila naročenega izdelka”

      • CENE in NAČIN PLAČILA

        Vse cene so v evrih in že vsebujejo DDV. Cene ne vsebujejo stroškov dostave oziroma poštnine, le-ta pa je(BREZPLAČNA DOSTAVA) oz. je napisana ob naročilu blaga) navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.

      • PLAČILO PO POVZETJU

        PLAČILO PO POVZETJU *Pošta Slovenije* Naročene izdelke lahko plačate v gotovini ob obisku poštarja. Zaradi plačila po povzetju vam BO pošta zaračunala provizijo za prenos kupnine po veljavnem ceniku pošte. V kolikor vas ob obisku poštarja ne bo doma, vam bo le-ta pustil obvestilo o prispeli pošiljki. Naročene izdelke kupec plača ob dnevu prevzetja izdelkov na domu oz. po povzetju na njegovi lokalni pošti.

      • PLAČILO PO POVZETJU

        PLAČILO PO POVZETJU *Dostavna pošta GLS ali DPD* Naročene izdelke lahko plačate v gotovini ob obisku dostavljalca. Zaradi plačila po povzetju vam dostavljalec NE BO zaračunal provizije za prenos kupnine po veljavnem ceniku dostavne službe GLS. V kolikor vas ob obisku dostavljalca ne bo doma, vam bo le-ta pustil obvestilo o prispeli pošiljki.

      • OSEBNI PREVZEM

        Naročene izdelke lahko plačate v gotovini osebno v naši pisarni na naslovu, Predilniška cesta 16, Tržič, vsak dan od 9:00 do 15:00 ure. Potrebno se je predhodno naročiti za prevzem blaga. Na telefonu: 05 90 56927 oz. preko e-mail: narocila@luen.si

      • PLAČILO PREKO PLAČILNEGA NALOGA

        Naročeno blago lahko plačate tudi preko plačilnega naloga, UPN naloga ali pred-računana vaši pošti, banki ali e-banke. Transakcijski račun: IBAN SI 56 6100 0001 5442 844 Delavska Hranilnica. Podjetje je zavezanec za DDV. Blago vam dostavimo v dogovorjenem roku po prejetem plačilu.

      • KODA ZA POPUST in UPORABE KODE

        Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine LUEN in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih. Uporaba kode za popust: • Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila. • V istem koraku v polje Darilni bon, promocijska koda, koda za popust vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi. V primeru, da želite istočasno izkoristiti več kod za popust, jih v polje vnesite istočasno in jih ločite z vejico ali presledkom. Nato kliknite gumb Uporabi. • Za nakup enega artikla je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Število kod za popust ne sme presegati števila naročenih različnih artiklov (na primer: ob naročilu 4 artiklov lahko sočasno uporabite največ 4 različne kode za popust). • Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročil. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati. • Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat..

      • MENJAVA IZDELKA

        Potrošnik ima pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju pisno sporoči, da želi zamenjati-vrniti izdelek, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Blago mora biti vrnjeno podjetju najkasneje v 30 dneh od sporočila o odstopu. Kupec krije stroške pošiljanje paketa, ki ga pošilja iz svojega naslova na naslov prodajalca. Izdelek kupcu zamenjamo ter mu ga na prodajalčeve stroške ponovno pošljemo!Izdelek zamenjamo samo v primeru: Embalaža: Zunanja in notranja embalaža v kateri je izdelek naprošamo, da ni poškodovana. Izdelek: Izdelek ne sme biti poškodovan, umazan, odrgnjen, strgan,imeti kakršnih koli znakov uporabe, ne sme priti v stik s katerokoli telesno tekočino itd. Količina: V paketu, ki ga dobimo morajo biti priloženi vsi deli paketa. V primeru, da en ali več delov manjka vam izdelka ne moremo zamenjati. Priporočamo vam, da pri pošiljanju izdelka, izdelek zavarujete oz. ga zapakirate v kartonasto škatlo in ne v kuverto. Izdelek lahko pošljete nazaj v kartonasti škatli, v kateri ste izdelek prejeli. V primeru, da bo izdelek vrnjen poškodovan, vam izdelka žal ne bomo mogli zamenjati! Paketu mora biti nujno priložen račun. V primeru vračila izdelka brez računa paketa ne moremo zamenjati. V tem primeru sta vam na voljo dve opciji: – da paket osebno prevzamete v naši pisarni na naslovu LUEN skupina d.o.o., Predilniška cesta 16, 4290 Tržič. – ali da vam paket pošljemo na vaše stroške. Vrnjene izdelke bomo upoštevali samo v primeru zgoraj navedenih zahtev ter v primeru, da bodo poslani na naslov pisarne za reševanje reklamacij, ki se nahaja na naslovu:

      • VRAČILO IZDELKA

        Potrošnik o odstopu od pogodbe in vrnitvi nakupljenih izdelkov ponudnika obvesti s klicem na telefonsko št. 05 90 56 927 ali pisno na elektronski naslov: reklamacije@luen.si oziroma prek izpolnitve obraza za vračilo, ki ga najdete tu. V primeru odstopa prek obrazca mora obrazec posredovati na naslednji naslov: LUEN skupina d.o.o.. Predilniška cesta 16, 4290 Tržič Pred odločitvijo, da bo kupec odstopil od pogodbe, sme kupec opraviti ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.Izdelka kupec ne sme še naprej uporabljati do odstopa od pogodbe. Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Možnost vračila izdelkov oz. odstopa od pogodbe ne velja v primerih kot jih določa vsakokrat veljavni zakon, ki ureja varstvo potrošnikov. Kupnina bo povrnjena najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu oziroma po prejemu vrnjenega izdelka (kupnina bo vrnjena z enakim plačilnim sredstvom kot ste ga uporabili, razen v primeru, če izrecno zahtevate vračilo kupnine preko drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega ne nosite nobenih stroškov. – slednje nam lahko sporočite preko telefonske številke 059056927 ali pisno na elektronski naslov reklamacije@luen.si. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko 05 90 56 927. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. V kolikor kupec uveljavlja pravico do povrnitve kupnine za izdelek s stvarno napako (tovarniško poškodovan izdelek), mu je prodajalec dolžan vrniti le nakupno vrednost izdelka.Vračilo artiklov Pomembnejši napotki za vračilo artiklov: • Ko vračate artikle prodajalcu (LUEN skupina d.o.o.Tržič), morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe. Priložite tudi kopijo računa. • Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je LUEN skupina d.o.o.,Predilniška cesta 16 ,4290 Tržič • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo). • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. • Če uveljavljate garancijo, boste popravljen artikel prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu. Sredstva, ki jih imate na LUEN skupina d.o.o. računu, lahko porabite zgolj v celoti v enkratnem znesku. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku. Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva ali vračljiva na račun. Vračilo artikla za pravne osebe Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 059056927 ali nam pišete na( reklamacije@luen.si.) Z veseljem vam bomo odgovorili.

      • ODSTOP OD NAROČENEGA BLAGA

        Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 14 dneh obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem kupca bremenijo stroški vračila blaga. Kupec te pravice do odstopa od pogodbe nima v primeru nakupa blaga neposredno na prevzemnem mestu Shoppster, saj ne gre za pogodbo sklenjeno na daljavo. Prav tako nima pravice do odstopa od pogodbe, če vsota vseh plačil kupca po taki pogodbi ne presega 20 evrov.

        Pri prodajni pogodbi začne omenjeni odstopni rok teči z dnem, ko:

        • kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad blagom,
        • kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih kupec naroči v enem naročilu,
        • kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
        • kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

        Potrošnik uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe z izjavo, ki jo lahko poda na posebnem odstopnem obrazcu. ODSTOP OD POGODBE: TUKAJ ali na drug nedvoumen način. Šteje se, da je kupec podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi kupec. LUEN skupina je dolžan potrošnika o prejemu obrazca nemudoma obvestiti pisno ali na drugem trajnem nosilcu podatkov. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: narocila@luen.si. V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov sedež prodajalca: LUEN skupina d.o.o.,Predilniška cesta 16, Tržič, Slovenija. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, uporabljen ali pokvarjen. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Vsi izdelki, kupljeni pri LUEN.SI  in glede katerih je mogoč odstop od pogodbe, so takšne narave, da jih je moč vrniti po pošti. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor).  Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z enakim plačilnim sredstvom,kot ga je uporabil potrošnik. Pri odstopu od pogodbe,kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda,se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvoin vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika. V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti.Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.ODSTOP OD POGODBE: TUKAJ

    • STVARNA NAPAKA IN NESKLADNOST BLAGA

      Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga (prvo leto je dokazno breme na prodajalcu, drugo leto je dokazno breme na kupcu). Stvarna napaka velja za račune izdane do vključno 25.1.2023. Poglavje o neskladnosti blaga velja za izdane račune, ki so bili izdani po začetku uporabe Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1) to je po in vključno z datumom 26.01.2023. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik pošlje obvestilo o neskladnosti preko elektronskega naslova: reklamacije@luen.si.Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v 2 mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost in prodajalcu omogoči, da stvar pregleda oz. da ga pregleda pooblaščeni servis. Prodajalec ne odgovarja za neskladnosti na blagu, ki se pokažejo potem, ko minta dve leti, odkar je bila stvar dobavljena. Šteje se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pojavi v roku enega leta od dobave blaga.
      Za izdelke, ki jih je potrošnik kupil do vključno 25. 1. 2023, velja stari ZVPot in potrošnik ima pravico prosto izbirati med:

          • odpravo napake oz. popravilom,
          • zamenjavo blaga z novim, brezhibnim,
          • znižanjem kupnine sorazmerno z napako in
          • vračilom celotne kupnine.

      Za izdelke, kupljene od vključno 26. 1. 2023 dalje pa že veljajo spremembe, ki jih prinaša ZVPot-1 in določen vrstni red uveljavljanja zahtevkov. Potrošnik lahko najprej zahteva:

          1. popravilo blaga ali zamenjavo blaga z novim, brezhibnim (razen če je to nemogoče ali če določen zahtevek za prodajalca predstavlja nesorazmerne stroške v primerjavi z drugim). Če prodajalec temu zahtevku ne ugodi v 30 dneh (rok se izjemoma lahko podaljša za 15 dodatnih dni), lahko potrošnik zahteva
          2. znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstop od pogodbe in vračilo celotne kupnine.

      Za uveljavljanje stvarne napake in neskladnosti blaga je potrebno predložiti sledeče:

          • slike izdelka
          • slike embalaže izdelka
          • številko računa ali naročila po katerem ste izdelek prejeli
          • kratek opis težave, zaradi katere uveljavljate stvarno napako in neskladnost blaga.
    • ZAVRNJENA GARANCIJA oz. STVARNA NAPAKA

      Artikel, ki je prišel na servis in je strokovna pooblaščena oseba ugotovila, da je zahtevek za stvarno napako oz. reklamacija neupravičena ( stranka nosi vse stroške poštnine in popravila artikla). • Stvarna napaka: Artikel ima poškodovano, nepopolno ali neoriginalno embalažo, vendar je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok. Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga (prvo leto je dokazno breme na prodajalcu, drugo leto je dokazno breme na kupcu). Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga (prvo leto je dokazno breme na prodajalcu, drugo leto je dokazno breme na kupcu).

    • • Poškodovan artikel: Artikel ima manjšo estetsko poškodbo, lahko kaže znake uporabe in ima lahko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
    • • Uporabljen artikel: Artikel je bil vrnjen s strani kupca. Bil je uporabljen in ima lahko nekoliko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
    • • Servisiran artikel: Artikel je bil servisiran na pooblaščenem servisu. Artikel je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
    • OCENE IN MNENJA & PRIPOROČILA

      Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov. LUEN. SI omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih administrator pregleda. Podjetje LUEN d.o.o. ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni administratorja ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in LUEN. SI dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. LUEN skupina d.o.o. ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu LUEN. SI vključno z objavo oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na LUEN.SI .

    • REŠEVANJE REKLAMACIJ

      V kolikor želi kupec kupljen izdelek reklamirati ali Vas zanimajo pogoji reklamiranja izdelka, nas kontaktirajte na naslednji način: • preko elektronskega naslova: reklamacije@luen.si • pokličete na telefonsko številko: 05 90 56 927. Pritožbe v zvezi s ponudbo in nakupi na spletni strani rešuje naš reklamacijski oddelek, ki je kupcu na voljo v delovnem času od ponedeljka do petka med 9.00 in 15.00 uro. Pogodbeni stranki se dogovorita, da bosta vse spore reševali sporazumno. V primeru, da spora ne bi bilo mogoče doseči, je za reševanje sporov pristojnostvarno sodišče glede na sedež prodajalca.

  • VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

    Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade. Objava pravil nagradne igre. Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.Varstvo osebnih podatkov Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade. Objava pravil nagradne igre Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.

  • VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

    Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Ponudnik ne zagotavlja točnosti, popolnost in pravilnost vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti uporabnika zaradi zanašanja na objavljeno vsebino. Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki utegne nastati na uporabnikovi strojni opremi,programski opremi ali druge opreme zaradi uporabe spletne strani. Uporabnik si mora sam zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do in uporabo spletne strani. Vsak kupec se z nakupom in s podanimi kontaktimi podatki strinja s splošni pogoji poslovanja in dovoljuje nadaljnje kontaktiranje izključno po elektronski pošti z namenom obveščanja o novostih, akcijah, ipd. V primeru nestrinjanja glede kontaktiranja mora kupec pisno obvestiti podjetje, z dopisom po pošti, na elektronski naslov komerciala@luen.si ali po telefonski številki 05 90 56 927. Pravila nagradnih iger Opredelitev pojmov…Organizator nagradne igre je prodajalec LUEN d.o.o., Predilniška cesta 16, 4290 Tržič. Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah. Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja. Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah artiklov ali bonov) Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre in njihovi ožji družinski člani ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri. Pravila sodelovanja v nagradni igri Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre. Elektronsko nagradno žrebanje V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti. Obveznosti izžrebanca Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel. Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke: – ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko ter davčno številko, vse najkasneje v dveh dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade. Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami. V kolikor nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade niso prenosljive. V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitniku pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.

  • PRAVILA IN POGOJI  NAKUPOVANJA v  LUEN.SI

    Kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom pravila in pogoji sodelovanja v spletni trgovini LUEN. SI (V nadaljevanju : Pravila ) ter se z njimi v celoti strinja. Pravila se lahko spremenijo brez vnaprejšnje napovedi, zato kupcem, ki se vračajo na našo spletno strani priporočamo, da jih pred vsakokratnim nakupom preberejo. Naročilo zavezuje podjetje LUEN kupca do pomembnosti prodajne pogodbe. Naročilo skupaj z računom se hrani v arhivu podjetja. Na pisno zahtevo kupca na E-naslov narocila@luen.si ali LUEN skupina d.o.o., Predilniška cesta 16, 4290 Tržič, Slovenija, kupcu omogočimo vpogled do pogodbe v prostorih podjetja..

  • DRUGA DOLOČILA/ DEFINICIJE

    Pogodba se sklepa med kupcem (fizičba oseba) ali (pravna oseba)  in podjetjem LUEN skupina d.o.o. Predilniška cesta 16, 4290 Tržič. Identifikacijska številka ZA DDV : SI5151065657  Matična številka:3506975000   Reg. pri Okrožnem sodišču Kranj: ŠT.SRG1/07237/00   Transakcijski račun: IBAN SI 56 6100 0001 5442 844 Delavska Hranilnica. Podjetje je zavezanec za DDV.

  • PRITOŽBE IN SPORI

    LUEN SKUPINA d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. LUEN skupina d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podajalcem LUEN.SI lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 059056927 ali po elektronski pošti na reklamacije@luen.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova reklamacije@luen.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. LUEN skupina d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si LEUN skupina d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.S 15. februarjem 2016 Evropska komisija pripravlja platformo za izvensodno reševanje sporov. Potrošniki imajo tako možnost, da spore v zvezi s svojim spletnim naročilom najprej rešijo brez vključevanja sodišča. Platforma za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

    Več informacij o platformi za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm.
    Podjetje LUEN SKUPINA d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanje potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.Več informacij o platformi za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm.
    Podjetje LUEN SKUPINA d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanje potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
  • PRITOŽBE IN SPORI

    LUEN skupina d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.LUEN skupina d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podajalcem LUEN.SI lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 059056927 ali po elektronski pošti na reklamacije@luen.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova reklamacije@luen.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. LUEN skupina d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si LEUN skuoina d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Nakupovalna košarica

close
X