Pošiljanje in Dostava
Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če je naročeno blago na zalogi v našem skladišču in naročilo oddate do 13. ure, bo blago odpremljeno z naše strani še isti dan. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Naša prodajna služba vas bodo preko maila ali po telefonu obvestili o stanju zaloge in o predvidenem dobavnem roku in o času dostave. Dostavo opravi dostavna služba, ponavadi naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.Za nas pakete na območju Slovenije dostavljata Pošta Slovenije in GLS , ki večino paketov dostavita že naslednji delovni dan (če je artikel na zalogi v našem centralnem skladišču) po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti oziroma se za termin dostave dogovorite z dostavljalcem GLS-ja po telefonu.
- Dobavljamo v delovnih dneh. Od ponedeljka do petka, razen državnih praznikov..
- Pošiljanje se začne, ko ste prejeli e-poštno sporočilo »Vaša naročilo je bilo poslano!«.
- Ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
- Artikli, naročeni na LUEN.SI gredo na pot v najkrajšem možnem času.
Dostava se vrši med tednom do 16.00 ure in v soboto v dopoldanskem času do 12.00ure (dostavlja Pošta Slovenije) na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila.Če ste ob nakupu za način plačila izbrali plačilo ob prevzemu -gotovinsko, prosimo poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine za plačilo odkupnine. Če vas v času dostave ni doma, bo kurir/dostavljač pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo oziroma prevzem na najbližji poštni enoti.
POŠKODBE PRI DOSTAVI BLAGA
Kupec je ob prevzemu blaga dolžan natančno pregledati embalažo in njeno vsebino. V primeru kakršnih koli vidnih poškodb na embalaži je kupec dolžan na poškodbo takoj opozoriti dostavno službo, prek katere je blago prejel in narediti obvezno prijavo-zapisnik pri dotični dostavni službi, ter o tem obvestiti tudi prodajalca (narocila@luen.si). Za lažje reševanje reklamacij obvezno fotografirajte poškodbo/e. V NASPROTNEM PRIMERU VAM VSE NAKNADNE POŠKODBE NASTALE MED PREVOZOM, NE BOMO MOGLI UPOŠTEVATI.
- Pošta Slovenije…Strošek dostave blaga je fiksen brez dodatnih stroškov za vse naše kupce… Ni pa vključena tudi provizija za prenos kupnine pri odkupnih pošiljkah, ki se drugače naknadno obračunajo po veljavnem ceniku pošte Slovenije
- Hitra Pošta GLS…Strošek dostave blaga je fiksen brez dodatnih stroškov za vse naše kupce… Vključena je tudi provizija za prenos kupnine pri odkupnih pošiljkah, ki se drugače naknadno obračunajo po veljavnem ceniku Hitre pošte GLS.
- Osebni prevzem blaga…Naročen izdelek lahko brezplačno prevzamete v našem sedežu podjetja na Predilniški cesti 16 Tržič,
Po oddaji naročila počakajte na obvestilo, da je izdelek pripravljen na prevzem. Prevzem izdelka je možen vsak dan med 10 in 13 uro. - Cena pošiljanje paketa:
Za vse naše pošilje velja enotna cena pošiljanja in sicer 5,00€ izdelek.
Zanašamo se na mrežo lokalnih poštnih storitev (Pošta SLOVENIJE, GLS, DPD), da čim prej naročite svoj naslov. Iz tega razloga sledenje ni vedno na voljo. Če vaše naročilo pošlje storitev, ki jo je mogoče poslati, bodo ti podatki vključeni na strani vaših naročil in na poštni naslov, ki vam ga pošljemo..
- SMS OBVEŠČANJE preko GLS hitre pošte … za vsa naročila preko GLS boste prejeli ob izdaji blaga iz skladišča in na dan prevzema prejeli SMS obvestilo.
Artikli, naročeni na LUEN.SI gredo na pot v najkrajšem možnem času. V našemu logističnemu centru v Tržiču posvečamo posebno pozornost, saj sta hitrost in udobnost dostave za nas ključnega pomena. Če so artikli na zalogi v našem skladišču, gredo na pot običajno še isti dan…