Informacije o pošiljanju
Kateri načini pošiljanja so na voljo?
Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če je naročeno blago na zalogi v našem skladišču in naročilo oddate do 13. ure, bo blago odpremljeno z naše strani še isti dan. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Naša prodajna služba vas bodo preko maila ali po telefonu obvestili o stanju zaloge in o predvidenem dobavnem roku in o času dostave. Dostavo opravi dostavna služba, ponavadi naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.Za nas pakete na območju Slovenije dostavljata Pošta Slovenije in GLS , ki večino paketov dostavita že naslednji delovni dan (če je artikel na zalogi v našem centralnem skladišču) po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti oziroma se za termin dostave dogovorite z dostavljalcem GLS-ja po telefonu.
Način in obdelave naročila??
- Dobavljamo v delovnih dneh. Od ponedeljka do petka, razen državnih praznikov..
- Pošiljanje se začne, ko ste prejeli e-poštno sporočilo »Vaša naročilo je bilo poslano!«.
- Ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
- Artikli, naročeni na LUEN.SI gredo na pot v najkrajšem možnem času.
Koliko časa bo trajalo, da dobim svoj paket?
Dostava kamorkoli na območju Slovenije?
Dostava se vrši med tednom do 16.00 ure in v soboto v dopoldanskem času do 12.00ure (dostavlja Pošta Slovenije) 16.00 ure (GLS POŠTA) na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali plačilo ob prevzemu -gotovinsko, prosimo poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine za plačilo odkupnine. Če vas v času dostave ni doma, bo kurir/dostavljač pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo oziroma prevzem na najbližji poštni enoti ali paketomatu.
Kako sledim svojemu naročilu?
Način dostave naročila:
- Pošta Slovenije…Strošek dostave blaga je fiksen brez dodatnih stroškov za vse naše kupce… Ni pa vključena tudi provizija za prenos kupnine pri odkupnih pošiljkah, ki se drugače naknadno obračunajo po veljavnem ceniku pošte Slovenije
- Hitra Pošta GLS…Strošek dostave blaga je fiksen brez dodatnih stroškov za vse naše kupce… Vključena je tudi provizija za prenos kupnine pri odkupnih pošiljkah, ki se drugače naknadno obračunajo po veljavnem ceniku Hitre pošte GLS.
- Osebni prevzem blaga…Naročen izdelek lahko brezplačno prevzamete v našem sedežu podjetja na Predilniški cesti 16 Tržič,
Po oddaji naročila počakajte na obvestilo, da je izdelek pripravljen na prevzem. Prevzem izdelka je možen vsak dan med 10 in 13 uro.
Ali potrebujem račun za oddajo naročila?
Za naročila ne potrebujete računa … naročilo lahko opravite kot gost.
Poškodbe pri dostavi blaga?
Kupec je ob prevzemu blaga dolžan natančno pregledati embalažo in njeno vsebino. V primeru kakršnih koli vidnih poškodb na embalaži je kupec dolžan na poškodbo TAKOJ opozoriti dostavno službo, prek katere je blago prejel in narediti obvezno prijavo-zapisnik pri dotični dostavni službi, ter o tem obvestiti tudi prodajalca (narocila@luen.si). Za lažje reševanje reklamacij obvezno fotografirajte poškodbo/e. V NASPROTNEM PRIMERU VAM VSE NAKNADNE POŠKODBE NASTALE MED PREVOZOM, NE BOMO MOGLI UPOŠTEVATI.
Druga različica pogostih vprašanj
Kateri načini pošiljanja so na voljo?
- Pošta Slovenije…Strošek dostave blaga je fiksen brez dodatnih stroškov za vse naše kupce… Ni pa vključena tudi provizija za prenos kupnine pri odkupnih pošiljkah, ki se drugače naknadno obračunajo po veljavnem ceniku pošte Slovenije
- Hitra Pošta GLS…Strošek dostave blaga je fiksen brez dodatnih stroškov za vse naše kupce… Vključena je tudi provizija za prenos kupnine pri odkupnih pošiljkah, ki se drugače naknadno obračunajo po veljavnem ceniku Hitre pošte GLS.
Cena pošiljanje paketa?
Za vse naše pošiljke velja enotna cena pošiljanja in sicer 5,00€ izdelek. Cena velja za območje R Slovenije
Kako sledim svojemu naročilu?
- SMS OBVEŠČANJE preko GLS hitre pošte … za vsa naročila preko GLS boste prejeli ob izdaji blaga iz skladišča in na dan prevzema prejeli SMS obvestilo.
Kako oddam naročilo?
Če potrebujete pomoč pri naročanju izdelka, imate vprašanje glede postopka naročanja ali potrebujete informacije glede vašega naročila, vam je na voljo naša služba za pomoč strankam. Delovni čas službe za pomoč strankam je med delovniki od 8.00 do 20.00 ure in v soboto od 9.00 do 14.00 ure, glede na razpoložljivost vam bo naša ekipa v najkrajšem možnem času odgovorila na vaša vprašanja.
- Prek spletnega mesta luen.si
- Želene izdelke lahko naročite tudi s klicem na telefonsko številko +386 059 56 927.
- Prek elektronskega naslova : narocila@luen.si
Kam naj se obrnem, če imam kakršna koli vprašanja?
Če potrebujete pomoč pri naročanju izdelka, imate vprašanje glede postopka naročanja ali potrebujete informacije glede vašega naročila, vam je na voljo naša služba za pomoč strankam. Delovni čas službe za pomoč strankam je med delovniki od 8.00 do 20.00 ure in v soboto od 9.00 do 14.00 ure, glede na razpoložljivost vam bo naša ekipa v najkrajšem možnem času odgovorila na vaša vprašanja. Za vsa vprašanja glede informacije o izdelkih ali odpremi naročenega blaga nas lahko pokličete na telefon: 05 90 56 927 ali pošljete e-mail: narocila@luen.si
Načini plačila?
S plačilno kartico (Visa, MasterCard, Maestro, Diners) – Če ste za način plačila izbrali plačilno kartico, boste preusmerjeni na spletno stran ponudnika plačilnih storitev – WS Pay. Na spletni strani morate vnesti podatke o svoji plačilni kartici. Omogočamo plačilo s kartico Diners Club, tudi do 36 obrokov. Informacije o strošku obroka najdete na Diners spletni strani. Če bo transakcija uspešno zaključena, boste na naše spletno mesto preusmerjeni z obvestilom, da je bila rezervacija sredstev na vaši kartici uspešna. Kot registriran uporabnik boste nato imeli možnost, da plačilno kartico shranite v svoj račun.
Po dostavi naročenih izdelkov se bo izvedla bremenitev vaše plačilne kartice. Če transakcija iz kakršnegakoli razloga ne bo uspešno zaključena, boste na naše spletno mesto preusmerjeni z obvestilom o neuspeli transakciji. Nato lahko poskusite znova ali izberete drug način plačila. Iz varnostnih razlogov so podatki o vaši plačilni kartici vidni samo ponudniku plačilnih storitev, zato se celoten postopek plačila izvaja na spletnem mestu ponudnika. Pri vnosu podatkov o plačilni kartici se zaupne informacije prek javnega omrežja prenašajo v zaščiteni (šifrirani) obliki.
2. Plačilo po povzetju – celoten znesek naročila lahko plačate ob prevzemu pošiljke. Plačilo lahko opravite v gotovini, v roke kurirske službe, ali s plačilno kartico ob povzetju. Če ste se odločili za plačilo v gotovini, vam svetujemo, da pripravite točen znesek denarja za plačilo. Ob dostavi in plačilu po povzetju se zaračuna strošek provizije vplačnine po povzetju (1,05 EUR), na kar ste opozorjeni tudi v obrazcu za oddajo naročila.
3.Paypal