S temi Splošnimi pogoji se urejajo pogoji nakupa in prodaje blaga, pravice in obveznosti potrošnikov ter druga vprašanja, pomembna za delovanje spletne platforme in spletne trgovine LUEN.si (v nadaljevanju: Platforma), ki deluje v okviru podjetja LUEN SKUPINA d.o.o., s sedežem na naslovu Predilniška cesta 16, 4290 Tržič , elektronska pošta: narocila@luen.si, kontaktni telefon: 059056927, Splošni pogoji predstavljajo tudi pogodbene določbe med LUEN skupina d.o.o. in vsakim posameznim potrošnikom, ki blago naroča prek spletne strani LUEN.SI in deluje v skladu z veljavnimi predpisi Republike Slovenije, predvsem pa v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), s priporočili GZS, Splošno uredbo o varstvu podatkov (Uredba) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2). Podjetje LUEN skupina d.o.o. se zavezuje, da bo s podatki o kupcu ravnala v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS št . 59/99 , 57/01), ter da bo vse. Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanje in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
NAROČANJE
Izbrane izdelke lahko preprosto naročite preko spletne strani www.luen.si v lasti podjetja LUEN skupina d.o.o., Predilniška cesta 16,4290, Tržič. Za nakup je potrebna registracija oziroma prijava kot gost. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik v si s tem pridobi pravico do nakupa. Po oddanem naročilu prejmete DSL v nekaj dnevih po naročilu. Če kakšnega izdelka ni na zalogi, vas obvestimo o spremembi naročila. Podjetje LUEN skupina d.o.o., si pridržuje pravico podaljšati dobavne roke v primeru, da izdelka ni na zalogi ali logističnih težav. Če imate vprašanje o stanju svoje pošiljke lahko pošljete sporočilo na elektronski naslov (narocila@luen.si) ali pokličete na telefonsko številko 05 90 56927 oddelek naročila. Dostavnemu podjetju ob prevzemu poravnate kupnino za poštnino. Zaradi plačila po povzetju vam bo pošta zaračunala provizijo za prenos kupnine po veljavnem ceniku pošte, neodvisno od podjetja LUEN skupina d.o.o.
DOSTAVA
Dostava naročenega blaga se izvrši na naslov, ki je naveden ob naročilu. Prodajalec blago oziroma storitev dostavi v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk sta GLS in Pošta Slovenije, prodajalec si pridržuje pravico, da izbere drugo dostavno službo, če bo s tem dostava opravljena učinkoviteje. Strošek dostave je vključen v skupni znesek za plačilo. Natančen strošek dostave je prikazan v košarici »Vaše naročilo« pod »Strošek Dostave«. Strošek dostave 5,00 EUR je enoten za celo Slovenijo. Če naročite dva ali več izdelkov z različnimi stroški dostave, se za izračun skupnega stroška dostave upošteva strošek artikla z najvišjo ceno dostave. (Primer: prvi izdelek ima brezplačen strošek dostave, drugi 5,00 EUR,… skupni strošek dostave za oba izdelka znaša 5,00 EUR). V primeru pošiljanja izdelkov v države Evropske unije se za cenik dostavne službe, ki bo prevzela pošiljko, se je potrebno dogovoriti po telefonu oziroma elektronski pošti. Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo.
NAROČILO-POGODBA
Potrošnik z registracijo za dostop do Platforme, enkratnim dostopom do Platforme, klikom na polje »potrditev naročila« ali dostopom do Platforme prek drugih elektronskih komunikacijskih kanalov (npr. po telefonu) izjavi, da je obveščen o vsebini teh Splošnih pogojev in sprejema njegove določbe. Po izvedbi naročila na Platformi bo potrošnik prejel elektronsko sporočilo z naslovom »Ustvarjeno naročilo«, v katerem bo obveščen, da je bilo njegovo naročilo uspešno ustvarjeno. To elektronsko sporočilo predstavlja potrditev, da so izpolnjeni vsi predpogoji za nadaljnjo obdelavo naročila s strani LUEN skupine d.o.o. Ko prodajalec od dobavitelja prejme potrditev, da so vsi izdelki iz naročilnice na zalogi, ko dobavitelj pripravi pošiljko in jo pošlje po kurirju ali je dosegljiva na prevzemnem mestu, bo potrošnik prejel elektronsko sporočilo z naslovom »Naročilo potrjeno«, s katerim se ga bo obvestilo, da je njegovo naročilo potrjeno in prevzeto s strani kurirske službe ali dosegljivo na prevzemnem mestu. Pogodba traja, dokler niso izpolnjene pravice in obveznosti pogodbenih strank po pogodbi. Blago lahko naročajo samo polnoletne osebe. Potrošnik se s sprejemom teh Splošnih pogojev strinja, da mu prodajalec izda elektronski račun, ki vsebuje predpisane podatke v skladu z Zakonom o davku na dodano vrednost in ki je izdan in prejet v kateri koli elektronski obliki.
SPLETNA CENA
Spletna cena je prodajna cena blaga kupljenega preko Platforme. Spletna cena je prikazana ob izdelku v večjem fontu in velja za vse, ki naročilo izvedejo preko Platforme. Prodajalec lahko odstopi od pogodbe v primeru ugotovitve bistvene zmote po 46. členu Obligacijskega zakonika. Bistvena zmota se nanaša na bistvene lastnosti predmeta, na osebo, s katero se sklepa pogodba, kadar se sklepa glede na to osebo, ali na okoliščine, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne, ker sicer stranka, ki je v zmoti, pogodbe s tako vsebino ne bi sklenila. Prodajalec svojo obveznost po kupoprodajni pogodbi izpolni s predajo blaga kupcu ali s prenosom nadzora nad blagom na kupca.
CENE IN NAČIN PLAČILA
Vse cene so v evrih in že vsebujejo DDV. Cene ne vsebujejo stroškov dostave oziroma poštnine oz. je napisana ob naročilu blaga, navedena ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila. Spletna cena je prodajna cena blaga kupljenega preko Platforme. Spletna cena je prikazana ob izdelku v večjem fontu in velja za vse, ki naročilo izvedejo preko Platforme. Redna cena je prečrtana cena v manjšem fontu ob izdelku.
PLAČILO PO POVZETJU
PLAČILO PO POVZETJU *Pošta Slovenije* Naročene izdelke lahko plačate v gotovini ob obisku poštarja. Zaradi plačila po povzetju vam bo pošta zaračunala provizijo za prenos kupnine po veljavnem ceniku pošte. V kolikor vas ob obisku poštarja ne bo doma, vam bo le-ta pustil obvestilo o prispeli pošiljki. Naročene izdelke kupec plača ob dnevu prevzetja izdelkov na domu oz. po povzetju na njegovi lokalni pošti.
PLAČILO PO POVZETJU *Dostavna pošta GLS ali DPD* Naročene izdelke lahko plačate v gotovini ali plačilno kartico ob obisku dostavljalca. Zaradi plačila po povzetju vam dostavljalec NE BO zaračunal provizije za prenos kupnine po veljavnem ceniku dostavne službe GLS. V kolikor vas ob obisku dostavljalca ne bo doma, vam bo le-ta pustil obvestilo o prispeli pošiljki.Pomembno: v primeru dostave na bencinski servis, vam ta prevzemna točka dodatno zaračuna strošek, ki ni vključen v končno ceno s strani porodajalca.
PLAČILO PREKO PLAČILNEGA NALOGA
Po končanem postopku nakupa bodo potrošniku na elektronski naslov poslana podrobna navodila za plačilo. Plačilo bo nadalje izvedeno prek potrošnikovega računa za e-bančništvo ali fizično na okencu banke/pošte. Če potrošnik plačila ne izvede v roku 7 (sedmih) dni, bo njegovo naročilo samodejno preklicano. Šteje se, da je naročilo potrjeno in pričnejo teči roki za izpolnitev v trenutku, ko je plačilo izvedeno. Blago vam dostavimo v dogovorjenem roku po prejetem plačilu.
PLAČILO PREKO PLAČILNEGA sistema PAYPAL
Naročeno blago lahko plačate tudi preko plačilnega sistema PayPala. PayPal je izdajanje elektronskega denarja in opravljanje plačilnih storitev z uporabo tega elektronskega denarja. Blago vam dostavimo v dogovorjenem roku po prejetem plačilu.
PLAČILO PREKO PLAČILNE KARTICE
Plačilna kartica (Visa, MasterCard, Maestro, Diners) – če je potrošnik izbral ta način plačila, bo preusmerjen na spletno stran ponudnika plačilnih storitev. Na spletni strani ponudnika plačilnih storitev bo potrošnik vnesel podatke s plačilne kartice. Če je transakcija uspešna, se potrošnik vrne na spletno stran LUEN.SI z obvestilom, da je bila rezervacija sredstev uspešno zaključena. Po dostavi bodo rezervirana sredstva odvzeta s kartice. Če transakcija iz katerega koli razloga ni izvedena, bo potrošnik vrnjen na Platformo z obvestilom o neuspeli transakciji. Nato bo lahko poskusil znova ali izbral drug način plačila. Podatki o potrošnikovi plačilni kartici so iz varnostnih razlogov vidni le ponudniku plačilnih storitev kot obdelovalcu kartic, zato se celoten postopek zaračunavanja izvede na spletni strani ponudnika plačilnih storitev. Podatki o plačilni kartici nikoli niso na voljo. Pri vnosu podatkov plačilne kartice se zaupni podatki po javnem omrežju prenašajo v zaščiteni (šifrirani) obliki. Spletno mesto LUEN.SI, kot tudi prenos podatkov, je tehnično ali elektronsko zaščiteno. LUEN.SI uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov in plačil ter z izvajalcem sklene pogodbo za izvajanje spletnih plačilnih storitev. Vnos in prenos osebnih podatkov in podatkov o številki kreditne kartice je zaščiten s protokolom SSL. Pooblastitev in plačilo s kreditno kartico se izvaja s sistemom WSPay za sprotno avtorizacijo in plačevanje s karticami v skladu s standardi PCI DSS.
PREVZEM BLAGA
V primeru dostave dostavo z dostavno službo, vam svetujemo, da paket pregledate v navzočnosti dostavljavca, ko vam ga dostavi najprej preverite morebitne zunanje poškodbe embalaže in nanje opozorite dostavljavca. Če ste mnenja, da je vsebina paketa poškodovana ali razbita, v navzočnosti dostavljavca embalažo previdno odprite in skupaj preverite vsebino. Poškodovan paket vam ni potrebno prevzeti od šoferja zahtevajte zapisnik, paket lahko zavrnete, nam pa sporočite nastalo situacijo, da vam lahko uredimo nov izdelek ali povrnemo kupnino. TRANSPORTNE POŠKODBE NI MOGOČE UVELJAVITI BREZ CELOTNE ORIGINALNE EMBALAŽE! V skladu z 57. členom Splošnih pogojev izvajanja drugih poštnih storitev, je ob vložitvi reklamacije potrebno predložiti poleg poškodovane vsebine tudi original notranjo ovojnino in embalažo. V primeru, da ste pošiljko prevzeli, kasneje pa ugotovili, da je le ta poškodovana, je potrebno sprožiti reklamacijski postopek pri dostavni službi. Ker za dostavo uporabljamo Pošto Slovenije in kurirsko službo GLS, se postopek uveljavljanja poškodbe pošiljke razlikujeta. Ne odstranjujte, trgajte, režite in ne zavrzite originalne embalaže. V kolikor kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in so po preteku čakalnega roka na pošti (14 dni) vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru ne prevzema tako odgovoren za plačilo vseh stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja artiklov podjetju, za kar mu bo ponudnik izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe – naročila ni prekinil. V primeru neplačila računa, se zadeva ureja s terjatvijo. Terjatve ureja zunanje podjetje. Stroški neprevzema in manipulacije znašajo 15€.
STVARNA NAPAKA (jamstvo za skladnost blaga):
LUEN skupina d.o.o. kot prodajalec mora potrošniku kot kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave (stvarne napake). Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je blago imelo takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo po tem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva. Prodajalec odgovarja tudi za napake, ki bi jih bil kupec z lahkoto opazil, če je izjavil, da blago nima nobenih napak ali da ima določene lastnosti ali odlike.
- Izpolnite formular za uveljavljanje stvarne napake. V formularju podrobno opišite napako oz. težavo, ki jo imate z artiklom. Navedeni naslov velja samo za pošiljanje artiklov, osebno vračilo artikla v skladišče ni mogoče.
Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar:
1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
2. je primerno za poseben namen, za katerega ga kupec potrebuje in s katerim je kupec seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
3. je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
4. je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
Poleg izpolnjevanja omenjenih zahtev mora blago tudi:
1. ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
2. biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago kupcu pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
3. biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko kupec razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
4. biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih kupec lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
- za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
- je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
- javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.
Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v 2 (dveh) letih od dobave blaga. Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko prodajalec in kupec dogovorita za krajši rok odgovornosti prodajalca, vendar ta rok ne sme biti krajši kot eno leto. Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o napaki obvesti prodajalca v 2 (dveh) mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da blago pregleda. Obvestilo o napaki kupec prodajalcu sporoči preko sporočila na elektronski naslov: reklamacije@luen.si
V primeru neskladnosti blaga je kupec, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca upravičen da:
1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
V vsakem primeru ima kupec pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka. Zahteve kupca do prodajalca prenehajo v 2 (dveh) letih od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca. Kupec lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za kupca, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega kupec blago potrebuje. Rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti kupca v 8 (osmih) dneh od prejema jamčevalnega zahtevka. Če prodajalec uniči ali izgubi izdelek, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v 8 (osmih) dneh nov enak izdelek ali mu takoj plačati odškodnino v višini maloprodajne cene novega izdelka. Če prodajalec poškoduje ali pokvari izdelek, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan na lastne stroške v 3 (treh) dneh odpraviti okvaro oziroma poškodbo, kadar se s tem ne zmanjšata vrednost in uporabnost izdelka. V primeru, da tega ni mogoče zagotoviti, pripada kupcu pravica kot v primeru izgube ali uničenja. Svetujemo vam, da artikel, ki ga vračate, pošljete priporočeno, saj imate le tako sledljivost artikla.
REKLAMACIJA
Kupec lahko vloži reklamacijo, z namenom da bi uveljavil pravice v primeru neskladnosti blaga, garancije, napačno izračunane cene in drugih napak.Vse reklamacije, ne glede na to, ali gre za blago, ki ga prodaja LUEN skupina, lahko oddate tako, da pokličete na številko: 05 90 56 927, preko elektronskega naslova reklamacije@luen.si, ali v primeru uveljavljanja garancije preko reklamacijskega zapisnika z dostavo računa na vpogled ali drugega dokazila o nakupu (kopija računa, itd.). Če je reklamacija podana zaradi pomanjkljivosti v zvezi z blagom.
PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik v skladu z ZVPot pravico, da nas v 30 dneh OD PREVZEMA obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Možnost odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot torej NE velja za pravne osebe.
V primeru, da prodajalec ugotovi, da je vrnjeno blago poškodovano ali da se vrnjena količina ne ujema, potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Samo na podlagi zmanjšanja vrednosti blaga zaradi ravnanja potrošnika podjetje potrošniku ne more odvzeti pravice do odstopa od pogodbe in s tem vračila kupnine.
Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopite, morate blago vrniti v 30 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe po pošti priporočeno kot paket na naš naslov:LUEN SKUPINA d.o.o. Predilniška cesta 16, 4290 Tržič. Šteje se, da ste pravočasno vrnili blago, če ga pošljete pred iztekom 30 dnevnega roka za vračilo. Izdelke vrnite kot paketno pošiljko in ne kot pismo. Izdelkom, ki se vračajo, mora biti priložena kopija računa, in izpolnjen obrazec za vračilo blaga na zadnji strani računa in številka reklamacijskega zahtevka, ki ga dobite in izpolnite na naši spletni strani. Paketov z odkupnino NE SPREJEMAMO.
V primeru odstopa od pogodbe, potrošnik krije le stroške vračila blaga, ki se obračunajo po ceniku dostavne pošte in je odvisen od vrste in velikosti paketa.
Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja prodajalec.V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 30 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. Če izdelek ne deluje pravilno, ali ne deluje v skladu z vašimi pričakovanji, prosimo pokličite našo tehnično službo na telefonsko številko, kjer vam bodo naši svetovalci lahko pomagali s potrebnimi pojasnili. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam samega izdelka ter morebitnim poškodbam drugih stvari.
Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:
• za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
• za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
• za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
• zapečatene avdio- ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
• zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; pri nakupu hrane za male živali, v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana;
• blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
• digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.
Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, reklamacij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka, lahko pa tak izdelek prevzamete na našem naslovu.
Obrazec za odstop od pogodbe najdete na povezavi.Pri odstopu od pogodbe vam v primeru, da ste vzeli hitro dostavo, razlike kupnine med hitro in standardno dostavo ne vračamo.
ODSTOP OD POGODBE BREZ RAZLOGA
V primeru, ko kupec, ki je na LUEN.SI naročil paket in izbral možnost Plačilo po povzetju, ne prevzame paketa ali prevzem paketa zavrne, se takšno ravnanje kupca ne šteje kot odstop od pogodbe, sklenjene na daljavo, brez navedbe razloga. Kupoprodajna pogodba med kupcem in LUEN Skupino d.o.o. še vedno velja, kar pomeni, da je kupec dolžan kupnino plačati.
Ker kupec paketa ni pravočasno prevzel, se s sprejemom teh splošnih pogojev strinja, da bomo za kupca neprevzeti paket hranili, s čimer se šteje, da je neprevzeti paket prešel v posest kupca z dnem, ko prejmemo poslani neprevzeti paket nazaj v hrambo. S tem trenutkom prične teči 14-dnevni rok za odstop od pogodbe, sklenjene na daljavo, brez navedbe razloga, kot tudi prične teči rok za 30—dnevno jamstvo za delovanje blaga.
Posest in hrambo paketa bomo za račun kupca izvrševali na način, da bomo neprevzeti paket po vrnitvi v hrambo izročili družbi RICHT TRADE d.o.o., matična številka: 9613986000, ki bo v našem imenu od kupca terjala plačilo kupnine, skupaj z zakonskimi zamudnimi obresti, ki tečejo od dneva neprevzema oz. zavrnitve prevzema paketa, stroške dostave in druge stroške povezane z neprevzemom blaga.
Kupec se s sprejemom teh splošnih pogojev izrecno strinja, da mu bo družba RICHT TRADE d.o.o. upravičena zaračunati tudi strošek hrambe neprevzetega paketa v skladu z naslednjim cenikom:
Cenik hrambe neprevzetih paketov
Teža paketa | Cena hrambe (za vsakih začetih 7 dni) | Strošek manipulacije (za vsak natovor, iztovor in pretovor) |
0 kg do 30 kg | 0,5 EUR | 3,5 EUR |
30 kg do 100 kg | 0,75 EUR | 4,0 EUR |
Nad 100 kg | 1 EUR | 6,0 EUR |
Opombe:
- Cena hrambe se zaračuna za vsakih začetih 7 dni glede na težo neprevzetega paketa.
- Strošek manipulacije vključuje natovor, iztovor in pretovor, in se zaračuna posebej za vsako manipulacijo. Praviloma sta za posamezni neprevzeti paket obvezni vsaj 2 manipulaciji (natovor in iztovor).
- Skupni strošek hrambe predstavlja vsoto med ceno hrambe in stroškom manipulacije (za vsak natovor, iztovor in pretovor), zvišano za vrednost 22 % DDV.
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.
Kdaj gre za neskladnost?
Blago ni skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar (subjektivne zahteve):
- ne ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter nima funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in drugih lastnosti, kot je zapisano v prodajni pogodbi,
- ni primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal,
- ni dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi,
- ni posodoljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
Poleg navedenega iz prejšnjega odstavka, je blago neskladno tudi, ko (objektivne zahteve): - ne ustreza namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor,
- ni take kakovosti in ne ustreza opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno,
- ni take količine in nima značilnosti in drugih lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
– za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
– o je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
– o javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga
Postopek in jamčevalni zahtevki v primeru neskladnosti
Obvestilo prodajalcu
Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik pošlje obvestilo o neskladnosti preko elektronskega naslova: reklamacije@luen.si
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v 2 mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost in prodajalcu omogoči, da stvar pregleda oz. da ga pregleda pooblaščeni servis.
Rok
Prodajalec ne odgovarja za neskladnosti na blagu, ki se pokažejo potem, ko minta dve leti, odkar je bila stvar dobavljena. Šteje se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pojavi v roku enega leta od dobave blaga.
V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, je prodajalec odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v dveh letih od dobave blaga z digitalnimi elementi.
Rok
V primeru pravilne notifikacije prodajalca o neskladnosti, je potrošnik, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen, da:
1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga oz. digitalne vsebine ali digitalne storitve;
Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če: - je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
- izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.
2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe oz. pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve in zahteva vračilo plačanega zneska. Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov: - prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;
- neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
- narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
- prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.
V kolikor se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska. Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi.
Pravico do uveljavljanja neskladnosti natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZvPot-1). Za razmerja, ki jih zakoni, ki urejajo varstvo potrošnikov, ne urejajo, se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja. - Obrazec za prijavo neskladnosti: OBRAZEC
- Vsi izdelki, kupljeni pri NAROCIKOCKE.SI in glede katerih je mogoč odstop od pogodbe, so takšne narave, da jih je moč vrniti po pošti.
PRITOŽBE IN SPORI
LUEN SKUPINA d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. LUEN skupina d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podajalcem LUEN.SI lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 059056927 ali po elektronski pošti na reklamacije@luen.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova reklamacije@luen.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. LUEN skupina d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si LEUN skupina d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.S 15. februarjem 2016 Evropska komisija pripravlja platformo za izvensodno reševanje sporov. Potrošniki imajo tako možnost, da spore v zvezi s svojim spletnim naročilom najprej rešijo brez vključevanja sodišča. Platforma za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Podjetje LUEN SKUPINA d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanje potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
PREPOVED ZLORABE STRANI
Uporabniki Platforme ne smejo:
- posegati v in / ali onemogočiti katero koli varnostno povezano funkcijo na Platformi ali funkcijo, ki preprečuje ali omejuje uporabo ali kopiranje razpoložljive vsebine;
- objavljati in / ali posredovati na platformo kakršna koli gradiva, ki ogrožajo, obrekujejo, so obscena, žaljiva, pornografska ali žaljiva, pa tudi gradivo, ki lahko sproži rasno sovraštvo;
- posredovati netočne informacije v zvezi z osebnimi podatki, torej uporabljati tuje osebne podatke brez privolitve osebe, na katero se podatki nanašajo;
- lažno nastopati v imenu tretje osebe, podjetja ali organizacije;
- sodelovati v kakršnem koli nezakonitem ravnanju z uporabo Platforme;
- spreminjati, vmešavati, prestrezati ali vdirati v Platformo, z namenom, da bi jo onemogočili;
- uporabljati specializirane programe za prenos vsebin s Platforme;
- naložiti gradivo s spletne strani in ga uporabiti za druge namene.
Če je kateri koli od zgornjih pogojev, lahko LUEN skupina uporabniku onemogoči trajno ali začasno uporabo te spletne strani. Prodajalec( LUEN skupina d.o.o.) lahko sprejme tudi druge ukrepe, med drugim tudi prijava uporabnika ustreznim organom.lue