Garancija in poprodajna podpora

Pojem vsakega kvalitetnega izdelka v tem času, ko je ponudba večja od povpraševanja se v našem podjetju že dolgo zavedamo, da izključno le preverjena kvaliteta izdelkov ob primerni konkurenčni ceni, da tisti rezultat uspešnega plasiranja izdelkov na trg, ko se zadovoljni kupci vračajo. V našem podjetju nam je kvaliteta na prvem mestu. Vsi naši kupci, ste naši delodajalci in kontrolorji naših izdelkov, večina naših izdelkov je podvržen strogim kontrolam kvalitete. Pri tem so seveda upoštevani tudi vsi EU predpisi!

Kateri izdelki so opremljeni z garancijo?

Kljub skrbnim pripravam in preverjanju kvalitete, da bo vse delovalo brezhibno, se lahko zgodi, da gre kaj narobe oz. izdelek ne deluje pravilno. V primeru reklamacije se obrnite na naš reklacijski oddelek oz. kjer ste izdelek kupili. Prosimo Vas, da upoštevate naveden postopek reklamacij. Tukaj Vam bomo poskušali preprosto pojasniti, kako deluje garancijska politika naše trgovine in kako jo lahko uporabljate pri nakupovanju z nami!.

  • Posredovanje blaga v garancijo

    Posredovanje blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu,  kupec tako s tem nima stroškov,  V Sloveniji je poleg dvoletnega jamstva za napake na blagu, za določene vrste blaga predpisana tudi enoletna garancija za brezhibno delovanje, ki jo mora izdati proizvajalec za tako imenovano »tehnično blago«.
  • En klic za reševanje reklamacije

    V primeru reklamacije se lahko obrnete na našo novo storitev hitra pošta in za blago, katero je v garancijskem roku ugotovljena napaka, Vam bomo prišli reklamirani izdelek iskat direktno na vaš dom! DRŽI, ne bo Vam potrebno več zapravljati časa z vračanjem blaga na prodajno mesto. Pokličite nas na telefonsko številko:059056927 ali pošljite mail: reklamacije@luen.si

    Zavrnjena garancija

    Artikel, ki je prišel na servis in je strokovna oseba (pooblaščeni serviser) ugotovil, da je reklamacija neupravičena (stranka nosi vse stroške poštnine in popravila artikla).

Kje se prijaviti za garancijske storitve?

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca....

Naprošamo, da ste posebno pozorni pri vseh naših izdelkihpri upoštevanju navodil za uporabo oz. pri vseh nejasnostih, da nas pokličete in pomagali Vam bomo. V primeru reklamacije se obrnite na nas preko telefona ali maila: reklamacije@luen.si

Poprodajna podpora?

Servis, vzdrževanje in poprodajna podpora v smislu zagotavljanja rezervnih delov je temelj dobrega prodajalca. Ob nakupu artikla ste prejeli navodila oz. garancijski kartonček, kjer je zapisan tudi čas garancije izdelka. Po poteku garancijskega roka, kupcu zagotavljamo tako popravilo, vzdrževanje blaga, nadomestne dele in priklopne aparate (proti plačilu).

  • Zagotavljanje servisa in nadomestnih delov 3, 5, 6 let

    Vsaj tri leta po poteku garancijskega roka zagotavljamo popravilo, vzdrževanje blaga, nadomestne dele in priklopne aparate.
  • Uporabljajte originalne nad. dele!

    Vedno uporabljajte visoko kakovostne originalne dele, neposredno od proizvajalca. 

Poškodovan paket ob prejemu

Kljub skrbnem ravnanju s paketi se pripeti, da ste prejeli poškodovan izdelek! Prosimo, da nas v takem primeru nemudoma pokličete in dokumentirate prejeti paket (fotografija). Poskušali bomo v najkrajšem času omenjeno težavo rešiti. V 99,9% je to problem dostavne službe.

To Top