Košarica (0 izdelkov) 0,00 €

V nakupovalni košarici nimate nobenega izdelka.

Dobrodošli na naši spletni strani
Splošno o spletni TRGOVINI LUEN.SI
Naša Spletna stran LUEN.SI je nastala iz razloga približati naše proizvode
slovenskim uporabnikom  po čim bolj dostopnih poštenih cenah v Sloveniji.
Splošni pogoji spletne trgovineLUEN.SI) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot),
Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-)
 
NAROČANJE
Izbrane izdelke lahko preprosto naročite preko spletne strani www.luen.si 
v lasti podjetja LUEN d.o.o.,Mlaka 10,4290, Tržič.
Za nakup je potrebna registracija oziroma prijava kot gost.
Z registracijo obiskovalec postane uporabnik v si s tem pridobi pravico do nakupa.
Po oddanem naročilu prejmete DSL v nekaj dnevih po naročilu.
Če kakšnega izdelka ni na zalogi , vas obvestimo o spremembi naročila.
Podjetje LUEN d.o.o.,si pridržuje pravico podaljšati dobavne roke v primeru,
da izdelka ni na zalogi ali logističnih težav.
Če imate vprašanje o stanju svoje pošiljke lahko pošljete sporočilo na elektronski naslov
narocila@luen.si ali pokličete na telefonsko številko 05 90 56927 oddelek naročila.
Dostavnemu podjetju ob prevzemu poravnate kupnino za poštnino.
Zaradi plačila po povzetju vam bo pošta zaračunala provizijo za prenos kupnine
po veljavnem ceniku pošte, neodvisno od podjetja LUEN d.o.o.

Naročilo
Kupoprodajna pogodba med LUEN d.o.o.) in kupcem je v spletni trgovini luen.si, sklenjena v trenutku,
ko luen.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila).
Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca) kot  za kupca.
Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku LUEN).
  
CENE in NAČIN PLAČILA
Vse cene so v evrih in že vsebujejo DDV. Cene ne vsebujejo stroškov dostave oziroma
poštnine, le-ta pa je(BREZPLAČNA DOSTAVA) oz. je napisana ob naročilu blaga)
navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.
 
PLAČILO PO POVZETJU
Pošta Slovenije
Naročene izdelke lahko plačate v gotovini ob obisku poštarja. Zaradi plačila po povzetju vam bo pošta zaračunala provizijo
za prenos kupnine po veljavnem ceniku pošte.V kolikor vas ob obisku poštarja ne bo doma, vam bo le-ta pustil obvestilo o prispeli pošiljki.
Naročene izdelke kupec plača ob dnevu prevzetja izdelkov na domu oz. po povzetju na njegovi lokalni pošti.
Dostavna pošta GLS
Naročene izdelke lahko plačate v gotovini ob obisku dostavljalca.Zaradi plačila po povzetju vam dostavljalec  
NE BO zaračunal provizije za prenos kupnine po veljavnem ceniku dostavne službe GLS.
V kolikor vas ob obisku dostavljalca ne bo doma, vam bo le-ta pustil obvestilo o prispeli pošiljki. 
 
PLAČILO PREKO PLAČILNEGA NALOGA
Naročeno blago lahko plačate tudi preko plačilnega naloga, UPN naloga ali predračuna
na vaši pošti, banki ali e-banke. Blago vam dostavimo v dogovorjenem roku po prejetem plačilu.
 
OSEBNI PREVZEM
Naročene izdelke lahko plačate v gotovini osebno v naši pisarni na naslovu, 
Predilniška cesta 16, Tržič, vsak dan od 9:00 do 15:00 ure. Potrebno se je predhodno naročiti za prevzem blaga.
Na telefonu: 05 90 56927 oz. preko e-mail: narocila@luen.si
 
PLAČILO PREKO PLAČILNE KARTICE
V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:
 • plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
 • po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila,
razen izjemoma z odobritvijo LUEN d.o.o.
 
STROŠEK MANIPULACIJE IN ODPOŠILJANJA
Z dnem 03.01.2016 se stroške manipulacije strankam NE ZARAČUNAVA!
V vseh primerih Vam zaračunamo stroške obdelave manipulacije in pakiranja,
• na pakete, ki imajo poštnino do 4,99 €, je strošek 0,50 € pribitka za manipulacijo in pakiranje,
• na pakete, ki imajo poštnino od 5,00 do 9,99 €, je strošek 1,00€ pribitka za manipulacijo in pakiranje,
• na pakete, ki imajo poštnino nad 10 €, je strošek 1,5 € pribitka za manipulacijo in pakiranje.
Pri izdelku, katerega želite kupiti, pritisnite gumb »naročite«
Klik na gumb vas bo popeljal na stran nakupovalne košarice, kjer izpolnite naročilnico.
V zgornjem delu naročilnice se vam bo izpisal želeni izdelek. Na tem mestu bo prikazano
ime izdelka morebiten popust ter vaša končna cena z vključenim davkom.
Na licu mesta lahko spremenite količino ali odstranite izdelek iz košarice s pritiskom na križec,
ki se nahaja v desnem zgornjem kotu. Če želite dodati izdelek v košarico, lahko odidete
iz košarice s klikom na želeno kategorijo in se ne moteno sprehajate po straneh in
dodajate izdelke s pritiskom na gumb "naročite". S klikom na omenjeni gumb boste znova prišli
v vašo košarico, kjer bodo navedeni vsi dodani izdelki.
Izdelki v košarici ostanejo tako dolgo, dokler jih ne izbrišete.
Izdelki, ki jih boste dodali bodo zapovrstjo nanizani na vaši naročilnici.
V spodnjem desnem kotu bo prikazan celoten seštevek vašega nakupa z vključenim davkom
in poštnino( v večini primerov je poštnina enotna in sicer 3,90€).
V nadaljnje na naročilnici izberete način plačila. Možnosti plačila so naslednje:
- Plačilo po povzetju;
- Plačilo po predračunu
- Plačilo preko PAYPAL
- Plačilo s plačilno kartico( na voljo od 1.2.2016)

Koda za popust
Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine LUEN in je časovno omejena.
Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka,
v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.

Uporaba kode za popust:
• Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust.
   Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno.
Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
• V istem koraku v polje Darilni bon, promocijska koda, koda za popust vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi.
  V primeru, da želite istočasno izkoristiti več kod za popust, jih v polje vnesite istočasno in jih ločite z vejico ali presledkom.
Nato kliknite gumb Uporabi.
• Za nakup enega artikla je možno uveljaviti le eno kodo za popust.Število kod za popust ne sme presegati števila naročenih različnih artiklov
(na primer: ob naročilu 4 artiklov lahko sočasno uporabite največ 4 različne kode za popust).
• Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročil.
Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
• Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.
 
ROK DOSTAVE
Rok dostave je odvisen od stanja zaloge .Za izdelke na zalogi velja, da bodo za naročila oddana 
do 15h, odpremljena oz. dostavljena v roku 1-2 delovnih dni. Dostava blaga je omejena na ozemlje Slovenije.
Pošiljanje blaga v druge države EU, se dodatno računa po ceniku pošte.
 
ODSTOP OD NAROČENEGA BLAGA
Kupec lahko odstopi od naročila, če so izdelki poškodovani – reklamacija (vrnjeno na stroške podjetja LUEN d.o.o.)
Ali pa ne ustrezajo predstavi naročenega blaga (vrnjeno na stroške kupca),in sicer v največ 14. dneh po datuma prevzema pošiljke.
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico,
da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. 
Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: narocila@luen.si
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo: PDF OBRAZEC.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov sedež prodajalca:
LUEN d.o.o.,Predilniška cesta 16, Tržič, Slovenija
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen
ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.
Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja
za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe,  
je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor).
Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. 
Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, 
se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!
Pri odstopu od pogodbe,kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda,
se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo.Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek.
Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvoin vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino,
ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti.
Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) 
ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, 
da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. 
Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: reklamacije@luen.si
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tu.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: 
Predilniška cesta 16, 4290 Tržič ali ga osebno prinese na sedež podjetja.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini,
razen če je artikel uničen, pokvarjen,izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. 
Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.Potrošnik odgovarja
za zmanjšanje vrednosti blaga,če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov 
(ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor).
Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, 
ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. 
Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. 
Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno
z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus,
koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo.
Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku
kot darilni bon,vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku
ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva
ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
 
MENJAVA IZDELKA
Potrošnik ima pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči,da želi zamenjati izdelek,
ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Blago mora biti vrnjeno podjetju najkasneje v 30 dneh od sporočila o odstopu.
Kupec krije stroške pošiljanje paketa, ki ga pošilja iz svojega naslova na naslov prodajalca.
Izdelek kupcu zamenjamo ter mu ga na prodajalčeve stroške ponovno pošljemo.

Izdelek zamenjamo samo v primeru:
Embalaža: Zunanja in notranja embalaža v kateri je izdelek naprošamo, da ni poškodovana.
Izdelek:
Izdelek ne sme biti poškodovan, umazan, odrgnjen, strgan,imeti kakršnih koli znakov uporabe,
ne sme priti v stik s katerokoli telesno tekočino itd.
Količina:
V paketu, ki ga dobimo morajo biti priloženi vsi deli paketa.
V primeru, da en ali več delov manjka vam izdelka ne moremo zamenjati.
Priporočamo vam, da pri pošiljanju izdelka, izdelek zavarujete oz. ga zapakirate v kartonasto škatlo in ne v kuverto.  
Izdelek lahko pošljete nazaj v kartonasti škatli, v kateri ste izdelek prejeli. V primeru, da bo izdelek vrnjen poškodovan,
vam izdelka žal ne bomo mogli zamenjati!
Paketu mora biti nujno priložen račun.
V primeru vračila izdelka brez računa paketa ne moremo zamenjati.
V tem primeru sta vam na voljo dve opciji:
- da paket osebno prevzamete v naši pisarni na naslovu LUEN d.o.o., Predilniška cesta 16, 4290 Tržič.
- ali da vam paket pošljemo na vaše stroške.
Vrnjene izdelke bomo upoštevali samo v primeru zgoraj navedenih zahtev ter v primeru,
da bodo poslani na naslov pisarne za reševanje reklamacij, ki se nahaja na naslovu:
 
VRAČILO IZDELKA
Potrošnik o odstopu od pogodbe in vrnitvi nakupljenih izdelkov ponudnika obvesti s klicem na telefonsko št. 05 90 56 927
ali pisno na elektronski naslov: reklamacije@luen.sioziroma prek izpolnitve obraza za vračilo, ki ga najdete tu.
V primeru odstopa prek obrazca mora obrazec posredovati na naslednji naslov: LUEN D.O.O. Predilniška cesta 16, 4290 Tržič
Pred odločitvijo, da bo kupec odstopil od pogodbe, sme kupec opraviti ogled in preizkus izdelka v obsegu,  
kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.Izdelka kupec ne sme še naprej uporabljati do odstopa od pogodbe.  
Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Možnost vračila izdelkov
oz. odstopa od pogodbe ne velja v primerih kot jih določa vsakokrat veljavni zakon,  ki ureja varstvo potrošnikov.
Kupnina bo povrnjena najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu oziroma po prejemu vrnjenega izdelka
(kupnina bo vrnjena z enakim plačilnim sredstvom kot ste ga uporabili, razen  v primeru,  če izrecno zahtevate vračilo kupnine
preko drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega ne nosite nobenih stroškov.
– slednje nam lahko sporočite preko telefonske številke 059056927 ali pisno na elektronski naslov reklamacije@luen.si. 
Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, 
da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. 
Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko 05 90 56 927.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. 
V kolikor kupec uveljavlja pravico do povrnitve kupnine za izdelek s stvarno napako(tovarniško poškodovan izdelek),
mu je prodajalec dolžan vrniti le nakupno vrednost izdelka. 

Vračilo artiklov
Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:
• Ko vračate artikle prodajalcu (LUEN d.o.o. Tržič), morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe. Priložite tudi kopijo računa.
• Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je LUEN d,.o.o., Predilniška cesta 16 ,4290 Tržič 
• Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport
 (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
• Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače.  Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
• Če uveljavljate garancijo, boste popravljen artikel prejeli najhitreje,
   če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu. 
Sredstva, ki jih imate na LUEN računu, lahko porabite zgolj v celoti v enkratnem znesku. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus,
koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo.
Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek.
Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.
Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva ali vračljiva na račun.
 
Vračilo artikla za pravne osebe
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. 
Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev.
Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 059056927 ali nam pišete na reklamacije@luen.si.  Z veseljem vam bomo odgovorili.

Kupnino vrnemo samo v primeru:
Embalaža: Zunanja in notranja embalaža v kateri je izdelek naprošamo, da ni poškodovana.
Izdelek: Izdelek ne sme biti poškodovan, umazan, odrgnjen, strgan, imeti kakršne koliznake uporabe,
ne sme priti v stik s katerokoli telesno tekočino, ipd.
Količina: V paketu, ki ga dobimo morajo biti priloženi vsi deli paketa.
V primeru, da en ali več delov manjka vam izdelka ne moremo zamenjati. Priporočamo vam, da pri pošiljanju izdelka,
izdelek zavarujete oziroma ga zapakirate v kartonasto škatlo in ne v kuverto.
Izdelek lahko pošljete nazaj v kartonasti škatli v kateri ste izdelek prejeli.
V primeru, da bo vrnjeni izdelek poškodovan, vam kupnine ne bomo mogli vrniti.
Paketu mora biti nujno priložen račun.
V primeru vračila izdelka brez računa paketa ne moremo zamenjati.
V tem primeru sta vam na voljo dve opciji:
- da paket osebno prevzamete v naši pisarni na naslovu LUEN d.o.o. Predilniška cesta16, 4290 Tržič;
- ali da vam paket pošljemo na vaše stroške.
Vrnjene izdelke bomo upoštevali samov primeru zgoraj navedenih zahtev ter v primeru,
da bodo poslani na naslov pisarne za reševanje reklamacij, ki se nahaja na naslovu: LUEN d.o.o. Predilniška cesta16, 4290 Tržič.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja,
lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije oz pri podjetju GLS. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto,
takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke.
Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi.
Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino.
Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel.
Skupaj s dostavljalci bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Stvarna napaka
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
• artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
• je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake
Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti.
Kupec prevzame artikel na prevzemnem  mestu , na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti,
pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo. Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem atrikla.
Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila. Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo
prodajalcuna naslovu njegovega skladišča: LUEN d.o.o. Predilniška cesta 16, 4290 Tržič.
Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila.
Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja in sicer (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh
za ohranitev artikla potrebnih stroškov. Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine LUEN.SI  
in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna,
ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila.
Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla,
po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.
Plačilo storitev servisa v primeru neupravičenega zahtevka garancije ali stvarne napake

 Zavrnjena garancija: 
Artikel, ki je prišel na servis in je strokovna oseba ugotovila, da je reklamacija neupravičena ( stranka nosi vse stroške poštnine in popravila artikla).
• Stvarna napaka: Artikel ima poškodovano, nepopolno ali neoriginalno embalažo, vendar je brezhibno delujoč.
  Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
• Poškodovan artikel: Artikel ima manjšo estetsko poškodbo, lahko kaže znake uporabe in ima lahko poškodovano embalažo.
  Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
• Uporabljen artikel: Artikel je bil vrnjen s strani kupca. Bil je uporabljen in ima lahko nekoliko poškodovano embalažo.
   Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
• Servisiran artikel: Artikel je bil servisiran na pooblaščenem servisu. Artikel je brezhibno delujoč.
  Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.

Ocene, mnenja in priporočila
Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
LUEN. SI omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine,  pred dokončno objavo pa jih administrator pregleda.
Podjetje LUEN d.o.o. ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni administratorja
ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe
njegovega mnenja ali komentarja in LUEN. SI dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih.
LUEN d.o.o. ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen,
ki je v poslovnem interesu LUEN. SI  vključno z objavo oglasih ali drugih marketinških komunikacijah.
Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje
ter da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na LUEN.SI .
 
Reševanje reklamacij
V kolikor želi kupec kupljen izdelek reklamirati ali Vas zanimajo pogoji reklamiranja izdelka, nas kontaktirajte na naslednji način:
   •      preko elektronskega naslova: reklamacije@luen.si 
   •      pokličete na telefonsko številko: 059056927
Pritožbe v zvezi s ponudbo in nakupi na spletni strani rešuje naš reklamacijski oddelek,
ki je kupcu na voljo v delovnem času od ponedeljka do petka med 9.00 in 15.00 uro.
Pogodbeni stranki se dogovorita, da bosta vse spore reševali sporozumno.V primeru, da spora ne bi bilo mogoče doseči,
je za reševanje sporov pristojnostvarno sodišče glede na sedež prodajalca.
 
IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI
Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop
do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje
ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne
škode ali stroškov, ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja, nedelovanja
ali ovir pri delovanju spletne strani.
Ponudnik ne zagotavlja točnosti, popolnost in pravilnost vsebine, objavljene
na spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti
uporabnika zaradi zanašanja na objavljeno vsebino. Ponudnik ne odgovarja za škodo,
ki utegne nastati na uporabnikovi strojni opremi,programski opremi ali druge opreme
zaradi uporabe spletne strani. Uporabnik si mora sam zagotoviti ustrezno zaščito opreme
(antivirus itd.) pred dostopom do in uporabo spletne strani. Vsak kupec se z nakupom
in s podanimi kontaktimi podatki strinja s splošni pogoji poslovanja in dovoljuje
nadaljnje kontaktiranje  izključno po elektronski pošti z namenom obveščanja o novostih,
akcijah, ipd. V primeru nestrinjanja glede kontaktiranja mora kupec pisno obvestiti
podjetje, z dopisom po pošti, na elektronski naslov komerciala@luen.si  
ali po telefonski številki 05 90 56 927.
Pravila nagradnih iger
Opredelitev pojmov...Organizator nagradne igre je prodajalec LUEN d.o.o., Predilniška cesta 16,  4290 Tržič.
Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah.
Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja.
Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah artiklov ali bonov)
Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije.
V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre in njihovi ožji družinski člani
ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. 
Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. 
Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.
Pravila sodelovanja v nagradni igri
Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.
Elektronsko nagradno žrebanje V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. 
En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. 
Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.
Obveznosti izžrebanca
Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel.
Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke:
- ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko ter davčno številko, 
vse najkasneje v dveh dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade.
Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. 
Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. 
Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec
dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade.  Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami.
V kolikor nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca
prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade niso prenosljive.
V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitniku pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban,
iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.)  ne prejme
vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju
do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.

Varstvo osebnih podatkov
Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo
varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene,
za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. 
Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov,
pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. 
Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. 
S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, 
foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov 
v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.
Objava pravil nagradne igre Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani soglašajo, 
da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre.   V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti
štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.
 
Varovanje OSEBNIH PODATKOV
Kupec oziroma registrirani uporabnik spletne strani LUEN.SI  dovoljuje , da podjetje
LUEN d.o..o , vzpostavi , vodi, vzdržuje v s pridobljenimi osebnimi podatki upravlja.
Podjetje LUEN d.o.o. se zavezuje, da bo s podatki o kupcu ravnala v skladu z določili 
Zakona o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS št . 59/99 , 57/01 ), ter da bo vse
podatke uporabljala izključno lastno evidenco. V nobenem primeru jih proti bo ne
posredovala tretji osebi.
 
DRUGA DOLOČILA
Kupcu pripadajo Vse pravice po zakonu o varstvu potrošnikov .
Vsi tu navedeni pogoji in pravila , so tako zavezujoči za kupca in podjetje LUEN d.o.o .
Vse morebitne spore bosta stranki reševali sporazumno.
V primeru, da sporazuma ni mogoče doseči, bo spor reševalo pristojno sodišče v Kranju.
Sklenjene pogodbe tako shranjene v arhivu podjetja LUEN d.o.o.
Vpogled vanje je možen le s predhodno najavo kupca.
 
PRAVILA IN POGOJI V NAKUPOVANJA v spletni TRGOVINI LUEN.SI
Kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom pravila in pogoji sodelovanja
v spletni trgovini LUEN. SI  (V nadaljevanju : Pravila ) ter se z njimi v celoti strinja.
Pravila se lahko spremenijo brez vnaprejšnje napovedi, zato kupcem, ki se vračajo
na našo spletno strani priporočamo, da jih pred vsakokratnim nakupom preberejo.
Naročilo zavezuje podjetje LUEN kupca do pomembnosti prodajne pogodbe.
Naročilo skupaj z računom se hrani v arhivu podjetja. Na pisno zahtevo kupca na naslov
narocila@luen.si ali LUEN d.o.o., Predilniška cesta 16, 4290 Tržič, Slovenija,
kupcu omogočimo vpogled do pogodbe v prostorih podjetja.
Definicije
Pogodba se sklepa med kupcem in podjetjem LUEN d.o.o. Mlaka 10 , 4290 Tržič.
Identifikacijska številka ZA DDV : SI29284818 Matična številka: 1821814
Reg. pri Okrožnem sodišču Kranj: ŠT.SRG1/07237/00
Transakcijski račun: IBAN SI 56 6100 0001 0567 818 Delavska Hranilnica
Podjetje je zavezanec za DDV.
 
Pritožbe in spori
LUEN d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.LUEN d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati
svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem LUEN.SI lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 059056927
ali po elektronski pošti na reklamacije@luen.si.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova reklamacije@luen.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
LUEN d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka
in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora,  kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.
Zato si LEUN d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.